Kolme luotainta

Me todellakin vaihdoimme talven aikana reenipaikkaa ajo matkojen vuoksi ja on helpottanut huomattavasti. Vasta nyt tajuan kuinka väsynyt olen ja kuinka valmis heittämään hanskat tiskiin ja valitsemaan jotain muuta. Jos se vain olisi mahdollista. Unelmilla ihminen kuitenkin elää mutta ei toimeentule, aika erikoista. Hyväksyn että työtä meidän jokaisen tarvitsee tehdä mutta meille on annettu vain tämä yksi elämä ja olisi aika ihanaa jos siitä ehtisi nauttimaankin. Tunnen valtavaa syyllisyyttä etten ehdi harrastamaan kaikkea haluamaani ja antamaan yksilöllistä rakkautta ja huolenpitoa haluamaani määrää jokaiselle rakkaalle koiralleni. Minä tiedän että annan kaiken aikani/huolenpitoni  mitä mahdollisuuksien rajoissa on mutta minulle ei mikään riitä. Olen aina tahtonut jotain enemmän jota harvoin edes pystyn selittämään. Taustalla soivan musiikin siivittämänä olette minun kaikuluotaimiani rakkaat koirat nukutaan hyvin ja heräillään vapaaseen päivään. Tehdään jotain kivaa !!  Kannetaan mukanamme unelmaa...









Kommentit