Trion haaste pläjäytys

Sain haasteen  Luuhullut blogin pitäjältä ja kuten hänkin sanoi tämä on erilainen haaste. Siksipä tartuinkin rohkeasti mukaan. Elikkä koirasi ajatelmia vaikkapa lyhyen lenkin tai hetken ajan. Koirieni tajunnanvirtaa olkaa hyvät .



Olipa kerran kaunis talvinen päivä. Taivas oli hieman pilvessä mutta luonnon kauneus voitti pienen auringon puutteen. Tarina alkaa....



- koitetaan nyt olla paikoillamme, mitä enemmän sähläätte siinä sen kauemmin tää kestää.
- no hitsi mä haluun jo leikkimäääään, leikkimään..
-nuoriso turpa kii ja hymy turpaan



- no niin päästiinhän me ikeestä, koitas vanhus kiskoo mut kiinni, ähäkutti vieköön
- mä kuule ohitan sut tosta vaan mutta sä otit varaslähdön alussa



- tosta kuule kiskasen suoran päin sun turpaa
- hitto karvat alkaa hiota, oo ny varovainen näyttelyy pukkaa päällensä



- älä roiku mun kaulapannassa
- älä nyt luulevat söpöily kuvaks
-irti MUN kaulapannasta




- mitä hiivattii noi nuoret touhuu, koko ajan saa olla silmät selässä



- katos tätä moovii, aika hieno hyppy vaiks ite sanonkin
- no on älä nyt liukastu alastulossa



-AAPOO ala tulla mami huutaa




- joo jooo mä otan vähän arskaa ku alko paistaa, on sitt nätimpi esiintyy



- ja loppukuvaus pojat nyt taas hiljaa
- te ootte liian kaukana musta
- eikä olla kyllä me mahutaan kotona tais olla makkaraa jääkaapissa
- oliko?
- no nyt on lauantai ja makkarapäivä
- jee meinasin unohtaa otan tälläsen filmitähti asennon katse kaukasuuteen
- toi oli hyvä taitaa kerätä kameraa




-MAKKARAAAAAA!!!!!!!



Haaste lähtee  In Action sekä  Karvahelvetti onnea koitokseen :D

Kommentit