Kisa koulutusta

Minähän olen aina ollut hieman hankala koulutettava. Kyseenalaistan yleensä kaiken ja pahinta mitä tiedän on kun viimein on vuoroni kentällä ja kysytään " mitä haluisit tehdä ? ". Öö, kahville, eikö, noh vaikka pikku banaanille kiven taakse?? Oikeasti siinä kohtaa mulla lyö tyhjää ja soperran jotain seuruusta ja sitten sohitaan sitä sun tätä.
Eilinen koulutus upposi muhun ku metrin halko. Yleensä tykkään käskyttää kaikkia ja kaikkialla, mutta tykästyin tähän käskytys tyyliin. Tänne kajahti kentältä ja ripeässä tahdissa ohjeiden mukaan suoritettiin liike kuviot. Jos yritinkin mukeltaa jotain, palautus seurasi välittömästi. Ihanaa. Selvät sävelet, tee noin, mene tuonne, laita koira sinne, uudestaan.
Kaiken tämän ponnistelun tuloksena Niilo käyttäytyi erittäin mallikkaasti. Seuraaminen loistavaa, paikka makuu onnistunut ( ei muuten noussut edes lähestyessä!!! ) , liikkeestä istumista ei olla sitten reenattu, merkille meno ontui, mutta esteet ja muut ok. Tätähän alkaa odottaa ihan innolla lisää.

Tervetulo toivotukset myös sinulle Maija ja ihanaa kevättä ♥

Ja muistakaa että FB sivustolla lisää ja enemmän poikien touhuiluja :)


Kommentit

  1. Kehu nyt, kuka noin mahtava kouluttaja on?
    Mä olen muutamien kouluttajien edessä oikeesti valmis kumartelemaan pölyiseen maahan saakka. Sen itselleen sopivan kouluttajan löytäminen ei (siis ainakaan mulle) ole mikään helppo nakki. Ei riitä että sen kouluttajan pitää tietää mitä se tekee, sen pitää vielä ymmärtää mua, mitä mä haluun ja osata lämästä se tasan oikeella voimakkuudella suoraan tonne takaraivoon. Mä olen tosi vaativa kouluttajien suhteen, se on tunnustettava.

    VastaaPoista
  2. Just näin, kouluttajan on ymmärrettävä myös minua tai sitten tosi selkeesti ilmastava mitä tehdään :) Sellasia pitkiä palopuheita pitäviä en jaksa kauaa, asiaan vaan :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

KIITOS VIESTISTÄSI ♥