Tuomio

Palaillaan toko tunnelmiin perjantaina saapuneen lippusen jälkeen. Tuomarin antaessa meille palautetta olin aivan varma että munattiin ja nolosti. Lopullinen tulos oli kuitenkin 154,5 pojoo, kuvitelkaa. Se hiivatin paikka makuu 5, joka olisi saanut olla nopsempi. Nyt selitystä, olen näissä toisissa keino nurmi kisoissa havainnut Niilossa selkeää erilaisuutta verrokkina kovaan lattiaan tai maa kosketukseen.
Aivan kuin ukko ei haluisi pamahtaa maahan samanlaisella tatsilla. Ainakin mulla meinasi sukat jäädä Janakkalassa nurmeen.
Seuruut yllätti 9 ja este 9, siinä sitten 8 liikkeestä seisominen ja paikka makuun 7 tuhosi paljon. Kokonaisvaikutus ylsi kuitenkin 8 ja luokse tulon 7 hieman ihmettelin. Ehkä se tosiaan siirtyi sivulle vinoon.

Haasteitakin olen saanut, anteeksi teen jos suinkin ehdin. Nyt alkaa sellainen rumba että hyvä jos matkassa pysyn. Runsaasti kaupan hoitoo, doboiluun lähdetään, Niilon koulutusta ja tottis leiri. Huhtikuun rauhoitan, pieni ääni sisällä nauraa paskasta naurua.







Kommentit

  1. Voi kun teidän pojat on niiiiin komeita!!! <3

    VastaaPoista
  2. Niilo on jotenkin niin symppiksen näköinen kaveri. <3 Jollen tietäis niin siltikin veikkaisin heti, että Jalo on BW:n koiria. Jokatapauksessa, hienoja kuvia, jälleen. :)

    VastaaPoista
  3. Niilo kiittää ja luonnossakin on todella ilmeikäs kaveri :) Jalo on aivan BW, niillä on ihan oma leimansa, josta on vaikea erehtyä :) Kiitos kehuista, ja sunkin sisäkuvat on ollu hyvii, mä hommasin lisäsalaman. mutta en osaa vielä käyttää, hah haaa, ohjeita pitäs kai lukee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen lisäsalamasta haaveillut, mutta mutta.. Ei juuri anna opiskelijabudjetti tällähetkellä periksi ja tiedän ettei ukko sellasta mulle hanki. ;D

      Poista
    2. Toi makso jotai 130, saa nähä tekeekö mitään;) Kun saan toimiin :)

      Poista

Lähetä kommentti

KIITOS VIESTISTÄSI ♥