Leirille

Viikonloppuna todella myös yritettiin huilailla. Helpommin sanottu tosin kuin tehty, koska mielessä oli niin paljon mukavia asioita ja kokemisia. Muistettiin reenailla molempien kanssa ja Niiloon kisojen lähestyessä keskityttiin tietenkin enemmän.
Sunnuntaina Jalo tapasi tyttö kaverinsa ja reilun ulkoilu tuokion päätteeksi reenailtiin Tuuloksen parkkipaikalla, hallissa olon esti kuhiseva kirppis. Mukavaa.
Niin, minä olen sitten ilmoittanut itseni ja Jalon Kansallisten lajien tottisleirille. Minua hieman hirvittää, koska pienenä tyttönä kun minut työnnettiin jonkinlaiselle kesäleirille karkasin sieltä läheiseen mummolaan. Olisiko Orivedellä vapaata mummoa, jos me kaivattas pako paikkaa??

Pieni toivomus jos haluaisitte lisää kommentteja kirjoituksiinne. Todista ettet ole robotti saa harmaita hiuksia aikaan, milloin tekstiä mikä pitäisi kopioida ei näe. Teksti on aivan mahdottomaksi tehty. Kymmenen kerran jälkeen olet valmis paiskaamaan läppärin seinään. Mutta eihän siinä, toki saatte pitää tuonkin mahdollisuuden, minä en nyt vaan enää jaksa yrittää. Tulen kyllä lukemaan kaikki kirjoituksenne ♥





Kommentit

  1. Mä en edes jaksa kommentoidaaan sellaisiin jossa on se robotti. Jos olen kirjoittanut tekstin, julkaisen ja se pirun robotti lävähtää siihen, poistun ja jätän lähettämästä.

    VastaaPoista
  2. Niin mullekin on käyny, ne numerot vielä joskus menee, mutta
    heikossa valossa sottaset kirjaimet, ei mulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en vaan jaksa ruveta kirjoittelemaan niitä koodeja. :)

      Poista
    2. Mä en taas näin vanhana kykene ;)

      Poista
  3. Jos oikeasti on "mukamas painavaa sanottavaa" - harvemmin ehkä oikeasti olisi ;) niin kyllä ne koodit malttaa kopioida. Mutta asiaan... Samaisella asenteella olen itsekin mukana aina kaikessa, jos joskus johokin maltan mukaan itseni ilmoittaa... Eli hieman epäileväisenä ja loppujen lopuksi yleensä jutut ovatkin tosi kivoja! Ehkä se johtuu siitä alkuperäisestä asenteesta josta suunta on usein positiisempaan ;)

    VastaaPoista
  4. Hih, minä kyllä malttaisin ja sulle laitoinkin, mutta joskus ne on niin mahdottomia ettei vaan pysty, oikeesti ;) Totta, saattaa tosiaan tulla ihan kiva reissu, mutta saa nähdä nähdäänkö meidät tosiaan siellä :D

    VastaaPoista
  5. Pakkohan se oli minunkin sitten :D Siellä nähdään!

    VastaaPoista
  6. WAU WAU, nyt jännittää, fb kavereita ja blogi kavereita livenä :D Ja koirat :D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

KIITOS VIESTISTÄSI ♥