Syys sateissa

Kahden totisen viikon jälkeen kaksi vapaata, jestas sentään. Iltaisin ollaan taas reenattu ihan kivasti ja Jalo rakastaa makkara ruutua. Into piukeena vetää liinassa kohti peli paikkaa tallattuani alueen makkaroilla. Niilolla ihan tottistelua ja että tuo poikittaminen palasi jälleen. Yksi pallo ei hotsita, yksi on liian iso ja sillä PALLOLLA tehdään ihan mitä vaan ja poikitetaan. Makkarat voit heittää mami ihan mäkeen.
Muistattehan hevospallot, nyt laitoin tilaukseen uuden tuoksuvan sellaisen. Siitä lisää kuvan kera kunhan kotiutuu postista. Tuskin maltan odottaa.

Terveys kyselyt saksanpaimenkoirille avattu ja tottakai heti tekemään. Jalo olikin helppo tapaus, yhden hiivan sinne laitoin, muuten tulikin aika tyhjää. Niilolla pientä sanomista, iisi kuitenkin ja sitten laitoin edes menneen Combon, koska sairasti haimanvajaatoimintaa että kroonistakin eturauhasen tulehdusta. Varmaan tutkimus aineistona mielenkiintoinen. Kaikki vaan täyttelemään kyselyä, ei vie liikaa aikaa ja tukee varmaan saksanpaimenkoiran kasvatusta sekä jalostusta.

Ja pitihän se arvata, raivattuani kämpän kaaoksen ajatuksissa siinteli ihana kuvailu sessio metsässä. SATAA.
Ja laitan ihan linkin terveys kyselyyn, jos ei aivan heti löydy Terveys kysely

Ja juuri huomasin olen voittanut blogi arvonnassa, minä minä, juuri minä.





Kommentit

  1. Olisin ottanut osaa kyseiseen kyselyyn, mutta yhä edelleen ei ole tullut mitään vahvistuslinkkiä s-postiin, ei ole roskapostissakaan. Uudet tunnuksetkin koitin tehdä. Olkoot, ei väkisin.

    VastaaPoista
  2. No höh, mulla on gmail ja sinne tuli että törähti eli heti. En tiiä mikä mättää, mutta kun mulla oli suomi24 posti joskus, mikään ei pelittänyt :) Nyt mulla on siellä luotuna omat sivut.

    VastaaPoista
  3. Hotmail on mulla ja aina ennen tullut kaikki perille. On mulla sit gmailillakin osoite, jos jaksais kokeilla sitä jossain vaiheessa. :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

KIITOS VIESTISTÄSI ♥