Kapula sirkus käyntiin

Loikka leikkeihin

Kato mami...uusi kieli

Tuo se ei osaa jarruttaa


Kanna sä,mä tuun ihan vieressä

Hyvin pysyy


Anna mulle,mulle


Pois alta mä tuun

Tiukasti kapulassa

Ja taas toi pussaa


On se kyllä aika suloinen...veli perhana


 



Kuvassa myös päivän ostos

Hurtta valjaat

Päiväni käynnistyvät vuoden ajasta tahi viikon päivästä riippumatta kello kuudelta aamuisin.Aivan kuten ennenkin metsässä olin ennen kymmentä ja kaukana kotoa.Harmaus levittäytyi maiseman ylle ja takin alla oli vilpoista.Aurinkoa oli turha kutsua esiin.
Kuvia kuitenkin napsittiin ja reippailusta nautittiin. Näkyyhän tuolla tällä hetkellä päivä  paistavan.Tottakai,aina kun olen väsynä kotona tahi töissä.Pojatkin saivat antaa kyytiä tämän kerran kepeille,vaikka emäntää hiukka kauhistuttaa moinen kapula sirkus.Pallot kun jäivät tietty kotiin.

Jalo vaatetettiin uusiin valjaisiin ja ideana olisi käyttää pyöräilyyn.Tosin testailin pellolla lumen syvyyttä ja sukathan siinä kastui.
Pääsin sentään haravoimaan,neliön kokoinen läntti on kaunis ja puhdas.Kelpaa ihailla kättensä jälkiä.
Kevään odottelua kaikille ja kukahan bongaa ensimmäisen leskenlehden?

Kommentit

  1. Meilläkin on tollaset Hurtan y-valjaat tosin mustat :) käytän niitä canicrossatessa (tosin mun kunnolla ei pitkää matkaa kerralla juosta..) tai muuten vaan kävellen jos on vyötäröllä koira kiinni vyössä (venyvässä liinassa) ja sit hiihtäessä/rengasta vedätettäessä Rexillä huskyvaljaat. Pyöräillessä Rexillä ihan ketjukaulain kuten normilenkeillä + treeneissäkin.

    VastaaPoista
  2. ^se tosiaan kun juoksee pyörän sivulla eikä vedä, niin sen kautta uskallan siis ketjukaulainta pitää :)

    VastaaPoista
  3. Mulla ei kauheesti kokemusta valjaista,joten kiva tietää.
    Ajattelin että nuo tosiaan sopis pyöräilyyn ennenkuin siis
    oppii kauniisti ravaamaan.Ja todellakin,munkaan kunnolla ei
    juosta paria metriä pidempään :)
    Jalo vetää lenkillä vielä niin paljon että vyötärölle en viitsi
    laittaa,mutta vois olla kiva kokeilla.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

KIITOS VIESTISTÄSI ♥